Türkiye’nin “Uluslararası ıhtisas Fuarı” standartları onaylanmış, katılımcı sayısı ve kullanılan sergi alanı büyüklüğü ile ilk sırada yer alan AGROEXPO Eurasia, 23 -26 Eylül tarihleri arasında sektörün önde gelen firmalarını yine ıZMıR’de bir araya getiriyor.
AGROEXPO EURASIA 7. KEZ KAPILARINI AÇMAYA HAZIRLANIYOR#xa0
Türkiye’nin “Uluslararası ıhtisas Fuarı” standartları onaylanmış, katılımcı sayısı ve kullanılan sergi alanı büyüklüğü ile ilk sırada yer alan AGROEXPO Eurasia, 23 -26 Eylül tarihleri arasında sektörün önde gelen firmalarını yine ıZMıR’de bir araya getiriyor.#xa0
Ulusal ve uluslararası sektör temsilcilerinin buluşma noktası olan ve her yıl bünyesinde düzenlediği yurtdışı bağlantılı etkinliklerle göz dolduran AGROEXPO Eurasia, firmalar için ticari potansiyelin arttırılmasına zemin hazırlıyor. AGROEXPO Eurasia 2,3 ve 4. hollerin dışında bu sene 1A, 1B holleri ile dış alan olmak üzere toplam 45.000 m2 alanda gerçekleştiriliyor.
2010 yılında 4 günde 142 bin kişi tarafından ziyaret edilen, ikili firma görüşmeleri ve yurtdışı katılımcı performansıyla haklı bir başarı elde eden AGROEXPO Eurasia’da, 42 ülkeden 423 standlı firma katılımı ile toplamda 600 firma temsili gerçekleştirildi.
Bu sene ki katılımcı hedefini 500 firma olarak belirleyen Agroexpo Eurasia’ yı yaklaşık olarak 155 bine yakın sektör profesyonelinin gezmesi öngörülüyor.
Hol yerleşimleri sektörel gruplara göre oluşturulan ve her bir sektör için ayrı hol tahsisi gerçekleştirilen AGROEXPO Eurasia’da, ziyaretçilerin aradıkları her ürün grubunu alternatifleriyle bir arada bulabilmeleri amaçlanıyor.#xa0#xa0EN SON HAYVANCILIK TEKNOLOJıLERı BU FUARDA…#xa0#xa0Agroexpo Eurasia ile eşzamanlı olarak düzenlenen ANIMALEXPO 3. Hayvancılık Teknolojileri ve Süt Endüstrisi Fuarı Türk hayvancılık sektörünün gelişimini engelleyen sorunların önemini kavrayarak, başa çıkılmasına katkıda bulunmak amacıyla ilk defa 2009 yılında gerçekleştirilmiş, 2010 yılında sektör firmaları ve profesyonelleri tarafından büyük ilgi görmüştür.
Hayvancılık sektörünün en iyi firmalarını 2011 yılında 3. kez bir araya getirecek olan Animalexpo, böylelikle sektör mensuplarının varlıklarını kamuoyuna duyurmaya, prestijini artırmaya ve yeni pazarlar yaratmaya devam edecektir.
Ziyaretçi Hedefi: 155.000 Ziyaretçi
Orion Fuarcılık ve işbirliğine girilen kurum ve kuruluşlarla yürütülen çalışmalar sonucunda Türkiye’nin dört bir tarafından 800 ulaşım organizasyonu gerçekleştirildi. Aylar öncesinden başlayan bu çalışmalarla binlerce çiftçinin fuarı gezmesi ve katılımcı firmalarla buluşması için imkan yaratıldı.
2011 Yılında ise ziyaretçi hedefini 155 bine çıkaran Agroexpo Eurasia, 2011 yılında da devleri buluşturarak sektöründeki liderliğini sürdürecek.#xa0#xa0Agroexpo Eurasia’da “2. Tarım ışalat ve ıhracat Günleri”
Fuarda bu sene 2.`sinin gerçekleştirileceği `Tarım ışalat ve ıhracat Günleri`nde 50`yi aşkın alım heyetinin fuarı ziyaret etmesi için çalışmalar hızlandırıldı.
Geçtiğimiz sene `Tarım ışalat ve ıhracat Günleri` çerçevesinde organize edilen ikili görüşmeler fuar katılımcıları ve alım heyeti ile gelen firmalar üzerinde son derece olumlu izlenimler yarattı. “2.Tarım ışalat ve ıhracat Günleri” nde de yine Türk katılımcılar ile yabancı heyetler arasında ikili görüşmeler sağlanacak ve çeşitli işalat-ihracat bağlantıları kurulması için olanak yaratılacak.
Haberin kaynağı: |ahref|www.tarimfuari.com||a||