Yılın ilk yarısında, Rusya pazarına ihracat yapma hazırlığıyla yüzde 5 ila 10 arasında fazla üretim yapan tavuk üreticileri, rotayı İran`a çevirdi.
Beyaz Et ve Damızlıkçıları Derneği Başkanı Zuhal Daştan, CİHAN muhabirine yaptığı açıklamada, `Rusya pazarına et satarız` ümidiyle yüzde 5 ila 10 arasında fazla bir üretim yaptıklarını, ancak Rusya`nın bu malı almadığını söyledi. Haberin kaynağı: |ahref|http://samanyoluhaber.com/h_431894_tavuk-ureticileri-rotayi-irana-cevirdi-.html||a||






