Tarım ve Orman Bakanı Bekir Pakdemirli, ’Biyoyakıt tesisimiz, güzel bir permakültür uygulaması. Her atığın bir şekilde tekrar kullanılması ve çevreye zarar vermeden bundan kurtulmak amaçlanıyor.
Haberin kaynağı: |ahref|https://www.haberler.com/bitkisel-orman-atiklari-enerji-ve-gubreye-11229318-haberi/||a||
Amasya’da kadın çiftçilere pozitif ayrımcılık
AK Parti Amasya Milletvekili Mustafa Levent Karahocagil, 15 Ekim Dünya Çiftçi Kadınlar Günü münasebetiyle kadın çiftçilere verilen destekler hakkın açıklamalarda bulunarak, ’TKDK kapsamında toplam 71 kadın çiftçimize 6 milyon 945…






