Gaziantep’ten ihracatta şubat rekoru

Gaziantep, açıklanan şubat ayı ihracat rakamlarıyla en yüksek şubat ayı ihracatını gerçekleştirerek, 2022 yılının ilk iki ayında 1,6 milyar dolarlık ihracat başarısı gösterdi.

Read More

  • Related Posts

    İki raporun hatırlattığı soru: Tabağımızda ne eksik?

    Arla’nın “Plate of the Nation” raporuna göre, insanlar yeterince kalori alıyor ama vücutlarının ihtiyacı olan asıl besinleri alamıyor. Rapora adını veren kavram da “beslenme açığı” oldu. Tok ama beslenmemiş bir…

    devamı...
    TVHB Başkanı Eroğlu: Trakya ve Gökçeada şaptan ari bölge oldu

    ANKARA — Tarım ve Orman Bakanlığı tarafından, Dünya Hayvan Sağlığı Örgütü (WOAH) nezdinde yürütülen çalışmalar sonucunda Gökçeada ve Trakya’nın şap hastalığından ari bölge olarak ilan edilmesi sektörde büyük sevinç yarattı.…

    devamı...
    wpChatIcon
    wpChatIcon