Şehzadeler Belediyesi, üreteceği silajlık mısırı besicilere dağıtacak

  • Güncel
  • Haziran 10, 2022
  • 0 Comments

Manisa’da, atıl durumda olan 50 dönümlük alanı iyileştirip mısır eken Şehzadeler Belediyesi, buradan üretilecek 250 ton silajlık mısırı, besicilere ücretsiz verecek.

Read More

  • Related Posts

    Şamil Tayyar: Üretici Maliyet Nedeniyle Bezelyeyi Tarlada Bıraktı

    GAZİANTEP — Gazeteci, yazar ve 24. ile 25. dönem AK Parti Gaziantep Milletvekili Şamil Tayyar, sosyal medya platformu X üzerinden yaptığı paylaşımda tarımsal üretimde maliyet baskısına dikkat çekti. Gaziantep’e bir…

    devamı...
    İş dünyasının dönüşüm hikayeleri, COP31’de sahne alacak!

    Türkiye’nin COP31’e ev sahipliği yapacağı 2026 yılı, yalnızca iklim diplomasisi açısından değil, iş dünyasının sürdürülebilir dönüşümde geldiği noktayı dünyaya göstermesi açısından da kritik bir eşik olacak. Bu süreçte İş Dünyası…

    devamı...
    wpChatIcon
    wpChatIcon